11:10, 17 березня
У Чернівцях діє Муніципальний контакт-центр - з якими питаннями туди звертатися

У Чернівцях діє Муніципальний контакт-центр. Розповідаємо, як і з якими проблемами туди звернутися.
Мета Муніципального контакт-центру Чернівців - оперативно реагувати на звернення щодо аварійних ситуацій. Та це далеко не все, - наголошують у міській раді.
До контакт-центру потрібно дзвонити, коли є:
- Аварійна ситуація. Пошкодження мереж водопостачання та водовідведення, тепло-, газо- і енергопостачання.
- Неполадки. Не працює вуличне освітлення чи підземний смітник; не їздить чи застряг ліфт.
- Проблеми з громтранспортом. Автобуси чи тролейбуси не дотримуються графіка руху, не працює валідатор та інші питання пов’язані із цим напрямком.
- Проблеми з прибиранням та вивезенням сміття. До прикладу, неякісно прибирають вулиці, зупинки чи громадські простори, утворилося стихійне сміттєзвалище або ж просто нерегулярно вивозять сміття.
- Утримання доріг. Утворилася яма, провалився люк, потрібне грейдерування чи підсипка дороги.
- Питання щодо експлуатації житлового фонду. Протікає дах, підтоплює підвал чи вулицю і так далі.
- Надзвичайна ситуація. У випадку негоди повалило дерево, вивіску чи рекламну конструкцію, нанесло сміття чи каміння.
Окрім того, працівники контакт-центру консультують з більшості питань життєдіяльності міста, соцзахисту, освіти та медицини.
Муніципальний контакт-центр реєструє звернення та направляє їх "за адресою" виконавця.
Номери контакт-центру: 15 80, 050 222 15 80, 58 88 88, 54 48 07.
Ще не підписані на наш Telegram канал? Зробіть це зараз
Слідкуйте за нашими оновленнями у Viber (новини Чернівців)
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
12:43, 20 серпня 2021 р.
13:06, 15 березня
14:05, 15 березня
13:18, 15 березня
live comments feed...