• Головна
  • Електронний квиток закінчився, а поїздка - ні: що робити чернівчанам
12:03, 15 грудня 2023 р.

Електронний квиток закінчився, а поїздка - ні: що робити чернівчанам

Електронний квиток закінчився, а поїздка - ні: що робити чернівчанам

У Чернівцях коли пасажири купують квиток у комунальному траспорті за QR-кодом у “Приват24”, зʼявляється відлік часу. Після того, як час закінчується, квиток “сірішає” і перестає бути дійсним. Через це виникло запитання: чи потрібно купувати квиток ще раз, якщо поїздка триває, а відлік на квитку вже завершився. 

Чернівецьке тролейбусне управління у відповіді на запит сайту 0372.ua відповіло, що найдовше курсує тролейбус №5, він їде 48 хвилин. 

Зручний формат новини у нашому Viber

За словами ЧТУ, якщо виникають обʼєктивні причини порушення графіку руху, проте пасажири купили квиток за QR-кодом саме у тому транспорті, у якому їхали, тоді повторно квиток купувати не потрібно.

Зручний формат новини у нашому Telegram

Нагадаємо, з 1 серпня 2023 року весь комунальний транспорт Чернівців перейшов на безготівкову оплату проїзду. Зокрема, оплатити за проїзд у громадському транспорті можливо за допомогою транспортної чи банківської картки, QR-кодом застосунків «Приват24» і «EasyPay», квитком «Денний», або ж заздалегідь придбаним квитком у терміналах самообслуговування: EasyPay, City24, Moneycom

Читайте також:

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Чернівці #новини Чернівців #Чернівці новини #Буковина #новини Чернівці #ЧТУ #комунальний транспорт #тролейбус #автобус #електронний квиток #квиток #транспортна картка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...