16:32, 20 лютого 2024 р.
Що робити чернівчанам, які сумніваються в рахунку за світло
Комунальні рахунки за попередній місяць вже оплачені, а за нинішній - знімати ще рано. Втім, проблеми з нарахуваннями нікуди не діваються.
Одна з читачок сайту 0372.ua повідомила, що на початку лютого отримала рахунок на електроенергію за попередній місяць. Жінка каже, що живе сама, показники передає щомісяця, додому повертається пізно ввечері, використовує мінімум побутових приладів (бойлер і пральна машина раз на тиждень), зайвий раз не залишає ввімкненим світло. Але за світло отримала майже 500 грн.
Тож як можливо дізнатися, чи все в порядку з показниками, чи правильні цифри зафіксовані в базі даних Обленерго? Ми знайшли в Telegram-каналі Чернівціобленерго рекомендації про те, що робити в таких випадках.
1. Зайти (чи зареєструватися) в Особистому кабінеті споживача на сайті Обленерго. У розділі Показання лічильника ви побачите зафіксовані дані вашого обсягу споживання.
2. Скористатися Телеграм-ботом Обленерго, пройти активацію покроково: старт, підтвердити особу, обрати рахунок. Бот покаже ваш крайній показник, зафіксований у базі станом на 1 лютого.
Зручний формат новини у нашому Viber
Якщо дані відрізняються від ваших реальних показників, які ви передавали минулого разу, це можна виправити.
Також можна зателефонувати до Call-центру (0372) 584-980, 099 230-9900, 067 230-9900 (сервіс працює цілодобово) і повідомите свій показник станом на час розмови з оператором.
Ще один варіант - вислати на електронну пошту [email protected] фото чи відео лічильника.
Обленерго наголошує, що показники треба було передавати з 30 січня по 3 лютого. Показники за лютий треба передавати з 28 лютого до 3 березня.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:11
14:14
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
10:21, 9 січня
32
19:14, 7 січня
5
10:32, 2 січня
18
12:26, Вчора
16:12, 9 січня
live comments feed...
Коментарі