
13:34, 25 серпня 2014 р.
Директор одного чернівецького банку обікрала клієнтів
Клієнт банку Петро Грубий розповів, що уклав 5 договорів про депозит, як в іноземній валюті так і в гривнях, з АТ "Банк "Фінанси та Кредит".
Про це повідомляє Чернівецький промінь.
- Відповідно до вимог депозитних договорів, в останній день вкладу я звернувся до відділення банку з письмовою вимогою про повернення суми вкладу, - розповідає чоловік. - Проте працівниця банку відмовила мені у проханні.
Касирка спочатку відповіла, що за додатковими угодами до депозитних договорів у П. Грубого не виникло жодних прав на отримання процентів по вкладу. Згодом вона сказала, що на його депозитному рахунку відсутні кошти.
З цього приводу пан Петро звернувся зі скаргами по гарячій лінії АТ «Банк «Фінанси та Кредит». Працівники банку побачили спробу клієнта оскаржити їхні дії та почали відговорювати від цього. Касирка пояснила, що хтось із працівників банку вкрав гроші з депозитних рахунків та зник у невідомому напрямку.
- Начальник служби безпеки банку, на ім’я Мирон Миколайович, повідомив, що наразі у фінансовій установі проводять внутрішнє розслідування. До його закінчення повернути мені гроші буде неможливо, - каже ошуканий чоловік.
- Попри те, що я їхній клієнт, котрому вони винні гроші, мені відповіли так, ніби я їм заборгував. Мене таке ставлення до людини поважного віку ображає, - скаржиться Іван Грубий. - До того, ж я інвалід ІІ групи, заслужений лікар, ліквідатор наслідків аварії на ЧАЄС ІІ категорії. Натомість працівники дозволяли собі фамільярні вислови на кшталт "Ваші додаткові угоди - лише папір який можна використати у вбиральні".
Згодом ошуканому клієнтові стало відомо, що шахраєм виявилася директор відділення Ірина Мотозюк. За словами керівника служби безпеки банку, нині відносно І. Мотозюк зареєстровано кримінальне провадження та розпочато слідство, яке проводить УБОЗ при УМВС.
Як повідомили у секторі зв’язків із громадськістю Управління внутрішніх справ у Чернівецькій області, особа перебуває у розшуку. Наразі їй обирають міру запобіжного заходу та продовжують пошуки.
Натомість клієнт досі не отримав значної суми грошей, які вклав у банк. Його чисельні скарги у головний офіс банку, розташований у Києві, ігнорують – жодної офіційної відповіді від них пан Петро так і не отримав.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:56
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
21:33, 3 липня
21:33, 3 липня
21:33, 3 липня
00:00, 17 березня
10:48, 7 липня
live comments feed...
Коментарі