У п’ятницю, 10 жовтня у приміщенні Центру захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу, що у м.Чернівцях відбувся тренінг по фандрайзингу та маркетингу громадських організацій.
Відомо, що нині кожна організація потребує коштів, аби допомагати людям у різним проблемах. Тож, прадставники місцевих громадських структур, профспілок мали змогу вислухати про те, як знаходити кошти та як їх використовувати.
Лектор із Києва Світлана Куц розповіла присутнім, що головне правило директора організації — це визначення потреби та обрання інструменту для пошуку коштів.
"Важливо, щоб у команди була ціль, а також уміння піднести людині вашу проблему, аби у неї виникли емоції та цікавість до вашої розповіді. Впевнена, що після подання цікавого факту, вашій організації допоможуть", - запевняє пані Світлана.
Тим часом, за словами учасників дійства, журналісти є містком між організацією та людиною, тож варто, аби місцеві ЗМІ долучалися до подібних заходів.