Аеропорт "Чернівці" не буде фінансуватися із державного бюджету в 2021 році. Натомість кошти на розвиток отримали, до прикладу, аеропорти у Вінниці, Одесі та інших містах, пише 0372.ua.
Про це повідомляє активіст громадянської мережі "ОПОРА" Богдан Старик на своїй сторінці у
Фейсбуці. Вінзазначає, що розподіл фінансування аеропортів за державною програмою є доволі дивним.
Він зазначає, що саме цей факт держава ігнорує. Для частини мешканців області неможливість полетіти з міста є додатковою причиною отримати румунське громадянство.
Як нагадує активіст, з Чернівців же ідентичних чартерів до Туреччини було до 5-6 щотижня, причому щоденно відправлялися рейси до Києва та три щотижневих до Мілану. "В Рівному ж регулярних рейсів не було взагалі. Тобто про економіччну доцільність теж не згадуємо, так?", - запитує громадський діяч.
З огляду на те, що Чернівці не потрапляють у програму фінансування за державний кошт аеропорту, громадський активіст висловлює претензію до міської влади.
Він, зокрема, зауважує, що з серпня 2015 року аеропорт очолював Борис Морський, який зумів відновити повноцінну діяльність аеропорту і вивів Чернівці на показник 77 тисяч пасажирів на рік. "Для порівняння в 2015 році було 336 пасажирів. Так, триста тридцять шість. Було здійснено частковий ремонт смуги, огородження аеропорту, запущено нове світло-сигнальне обладнання (аеропорт став 8-мим в Україні із таким обладнанням), закуплена нова техніка необхідні для діяльності. І, щонайважливіше, розроблений проект реконструкції злітно-посадкової смуги аеропрту, який пройшов державну експертизу. Цей проект був готовий ще всередині 2019 року", - йдеться у дописі.
Богдан Старик також зазначає, що з серпня цього року в Бориса Морського завершився трудовий контракт і аеропорт втратив фахівця. Активіст задається питанням, чому керівництво міста не підписало із Морським новий контракт, а нещодавно призначило нового керівника?
"Одразу додам, що 3 грудня в аеропорту з'явився новий керівник. Контракт із ним підписали одразу на три роки. А де випробувальний термін? Який в цієї людини попередній досвід? Його компетенції буде достатьно, аби вивести аерпорт принаймні до попередніх показників?", - запитує член ОПОРИ.
Підсумовуючи свій допис, Старик наголошує, що відповіді на усі ці та інші питання щодо подальшої долі аеропорту залишаються відкритими.