аеропорт Чернівці
15:10, 20 грудня 2020 р.
Надійне джерело
"За бортом": чернівецький аеропорт не отримає державного фінансування у 2021 році
аеропорт Чернівці
Аеропорт "Чернівці" / фото з відкритих джерел
Аеропорт "Чернівці" не буде фінансуватися із державного бюджету в 2021 році. Натомість кошти на розвиток отримали, до прикладу, аеропорти у Вінниці, Одесі та інших містах, пише 0372.ua.
Нагадуємо, ми писали раніше, що У США пасажирів зняли з рейсу, бо дитина відмовилася одягнути маску
Про це повідомляє активіст громадянської мережі "ОПОРА" Богдан Старик на своїй сторінці у Фейсбуці. Вінзазначає, що розподіл фінансування аеропортів за державною програмою є доволі дивним.
Для прикладу, держава планує виділити більше 600-та мільйонів на реконструкцію аеропорту "Вінниця", яка має під боком два київських аерпорти. Мешканці Вінниці відтілтають і прилітають в Україну, залишаючи податки саме тут і підтримують аеропорти столиці України. Чернівчани ж масово їдуть в Румунію, летять звідти і, відповідно, платять податки туди, - каже член ОПОРИ.
Він зазначає, що саме цей факт держава ігнорує. Для частини мешканців області неможливість полетіти з міста є додатковою причиною отримати румунське громадянство.
Фінансування також отримає і Рівне. На виділені кошти планується ремонтувати огорожу аеропорту та радіотехнічне обладнання, при цьому Рівне має в годині їзди великий аеропорт у Львові і не завжди в змозі завантажити чартери на Туреччину. Часто для того, аби не скасовувати рейси туристичні оператори шукають туристів в Білорусі, щоб довантажити літаки, - розповідає Богдан Старик.
Як нагадує активіст, з Чернівців же ідентичних чартерів до Туреччини було до 5-6 щотижня, причому щоденно відправлялися рейси до Києва та три щотижневих до Мілану. "В Рівному ж регулярних рейсів не було взагалі. Тобто про економіччну доцільність теж не згадуємо, так?", - запитує громадський діяч.
Однозначно логічним виглядає лише Херсон і Закарпаття, які безсумнівно варто підтримувати і всебічно розвивати. Херсон - найближчий до окупованого Криму аеропорт і він мусить бути активним і сучасним. Закарпаття (поки незрозуміло де буде розташовуватися новий аеропорт) - зона турбулентності від сусідів і дуже важливо, аби люди мали швидкий зв'язок в першу чергу із Києвом, - пише хлопець.
З огляду на те, що Чернівці не потрапляють у програму фінансування за державний кошт аеропорту, громадський активіст висловлює претензію до міської влади.
Він, зокрема, зауважує, що з серпня 2015 року аеропорт очолював Борис Морський, який зумів відновити повноцінну діяльність аеропорту і вивів Чернівці на показник 77 тисяч пасажирів на рік. "Для порівняння в 2015 році було 336 пасажирів. Так, триста тридцять шість. Було здійснено частковий ремонт смуги, огородження аеропорту, запущено нове світло-сигнальне обладнання (аеропорт став 8-мим в Україні із таким обладнанням), закуплена нова техніка необхідні для діяльності. І, щонайважливіше, розроблений проект реконструкції злітно-посадкової смуги аеропрту, який пройшов державну експертизу. Цей проект був готовий ще всередині 2019 року", - йдеться у дописі.
Богдан Старик також зазначає, що з серпня цього року в Бориса Морського завершився трудовий контракт і аеропорт втратив фахівця. Активіст задається питанням, чому керівництво міста не підписало із Морським новий контракт, а нещодавно призначило нового керівника?
"Одразу додам, що 3 грудня в аеропорту з'явився новий керівник. Контракт із ним підписали одразу на три роки. А де випробувальний термін? Який в цієї людини попередній досвід? Його компетенції буде достатьно, аби вивести аерпорт принаймні до попередніх показників?", - запитує член ОПОРИ.
Підсумовуючи свій допис, Старик наголошує, що відповіді на усі ці та інші питання щодо подальшої долі аеропорту залишаються відкритими.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:03
10:15
15:22
Вчора
12:37
Вчора
11:14
Вчора
Спецтема
Оголошення
13:54, 25 жовтня
11:11, 26 жовтня
1
live comments feed...
Коментарі