Реклама
23:57, 10 липня 2017 р.
Як підвищити рентабельність компанії з CRM-системою?
Реклама
Сучасні бізнес-керівники давно знайомі з CRM-системою. Вона вважається одним з найбільш важливих додатків для ведення компанією, а тому і затребуваною. Ті, хто ще роздумує про її впровадження, цікавиться, чи варто в систему інвестувати.
Чи буде економічний ефект від CRM?
І відразу відповідь: однозначно так. Збільшиться як продуктивність, так і прибуток компанії. Ще не були відзначені нарікання на CRM-систему і її результативність тих, хто зважився її придбати.
Сервіс сьогодні означає багато для всіх покупців. Останніх можна залучити високою якістю обслуговування. Формування єдиної бази клієнтів буде здійснюватися за рахунок зменшення витрат часу менеджерів на виконання другорядних обов'язків. Їх буде виконувати система в автоматичному режимі. Пошук потрібних даних полегшиться і прискориться. Менеджери зможуть в два рази більше приділяти уваги клієнтам, роботі з ними, укладання угод. А також будуть встигати більше обслуговувати клієнтів з різних інформаційних питань.
Консультації фахівців мають не менш важливе значення для покупців. Співробітники можуть працювати віддалено при наявності мобільного пристрою і доступу в інтернет. Лояльність і зацікавленість клієнтів підвищаться завдяки регулярним нагадуванням, передачі необхідних даних і рекламних матеріалів. Вони будуть постійно тримати в курсі потенційних і діючих клієнтів. Оперативне обслуговування обов'язково припаде до душі. Всі разом змусить їх звернутися в цю компанію повторно і замовити ще товар. Так, стануть постійними клієнтами. З огляду на, що зростання продажів безпосередньо залежить від підвищення продуктивності, компанія досягне очікуваних результатів.
Авто.Про вже використовує CRM-систему
Основний обов'язок будь-якого керівника - створити всі умови для продуктивної роботи. Інвестиції в CRM-систему - краще і найвигідніше на сьогоднішній день, що може він зробити для своєї команди. Цей програмний продукт вже давно використовує https://vehicle.by . Випробувавши на собі всі переваги цієї системи, компанія тепер настійно рекомендує застосовувати її продавцям свого ресурсу. Це потрібно для контролю всіх операцій, безпеки компанії, зростання продажів, аналітичних даних і зниження трудовитрат на навчання нового менеджера.
Керівники також матимуть свої плюси:
- 1. Оновлена система дозволить керівникам отримати об'єктивну оцінку роботи кожного співробітника. Вчинені ними дії, дзвінки, угоди фіксуються в CRM. Можна отримати статистику по діяльності всіх менеджерів, виявити кращих і малоперпектівних.
- 2. Вся робоча інформація розміщується в базі даних компанії, нею не можуть скористатися співробітники для особистих цілей або передати конкурентам. Це захищає дані як всіх клієнтів, так і самої компанії.
Всі ресурси системи створені і спрямовані на поліпшення продуктивності співробітників, розвиток діяльності компанії і підвищення її рентабельності в цілому.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:11
Вчора
16:10
Вчора
15:14
Вчора
13:19
Вчора
12:06
Вчора
11:02
Вчора
10:00
Вчора
Спецтема
Оголошення
live comments feed...
Коментарі