• Головна
  • Від ефекту до ефективності. Або як обрати собі навчання (на правах реклами)
11:30, 22 червня 2018 р.

Від ефекту до ефективності. Або як обрати собі навчання (на правах реклами)

Від ефекту до ефективності. Або як обрати собі навчання (на правах реклами)

Вчитися, вчитися, вчитися ...

Це повчання Леніна сильно випередило час і сьогодні ще більш актуально, ніж будь-коли. У сучасному світі настільки щільне інформаційне поле, що як тільки ти зупинився в своєму розвитку - все, вважай деградував.

А в б'юті-індустрії ще складніше. У нас як у казці Льюїса Керолла «Аліса в країні чудес»: потрібно бігти з усіх ніг щоб просто залишатися на місці, а щоб кудись потрапити треба бігти мінімум в два рази швидше. Одним словом, хочеш бути затребуваним майстром - будь в тренді.

Як же вибрати хорошого постачальника навчання. Адже, ризики величезні! І мова навіть не про гроші. Будь-яке навчання - це, перш за все, витрачений час - ресурс невиправний, а тому безцінний.

Від ефекту до ефективності. Або як обрати собі навчання (на правах реклами), фото-1

П'ять простих критеріїв вибору тренера (інструктора, наставника...), які, сподіваюся, допоможуть вам хоча б звузити коло пошуку:

1. Документи повинні бути!

Людина, у якого ви зібралися навчатися, зобов'язана мати особливі знання, навички та особисті досягнення в тій сфері, в якій він вчить. І ці факти повинні бути підтверджені документами. Ні, звичайно ж, не треба вимагати у тренера диплом про освіту та виписку з трудової книжки про займану посаду. Але! На ваші запитання про те, де навчався, ким працював і чого досяг - тренер повинен відповідати прямо, чесно і без сорому, посилаючись на відповідні документи.

Якщо ви самі інструктор, то поставте ваші дипломи на видне місце (не всі, звичайно, тільки значущі на сьогоднішній день).

Бувають, звичайно, талановиті самоучки. Просто тоді ви повинні бути свідомі в тому, що на вас зараз теж вчаться. І це повинно відбиватися на вартості навчання.

Від ефекту до ефективності. Або як обрати собі навчання (на правах реклами), фото-2

2. Ніяких інтриг, тільки зрозуміла програма навчання!

Завжди запитуйте програму навчання. Чи не правильні відповіді постачальника: «це наша комерційна таємниця», «приходьте і все дізнаєтеся» і в такому дусі. Чи то тригодинне навчання або дводенне - повинна бути програма: що саме і скільки часу кожен учасник буде робити протягом навчання.

Пам'ятайте, ви не тільки заплатите гроші, ви витратите час, який вам вже ніхто не поверне!

Програма повинна бути написана простою і зрозумілою мовою. Уникайте навчань типу «Колаборація фешн і б'юті». Ну, або хоча б не соромтеся просити пояснити вам незрозумілі слова. 

Від ефекту до ефективності. Або як обрати собі навчання (на правах реклами), фото-3

3. Чужий досвід - це теж досвід.

Коли ви підшукуєте собі тур для проведення відпустки - ви переглядаєте відгуки про цей готель. Так само і з навчанням. Відгуки потрібно обирати об'єктивні. Ті, в яких є щось предметне. Наприклад:

«Все пройшло в позитивній і веселій атмосфері» - це хороший відгук. Для концерту Ольги Полякової. І не важливо, як ви ставитеся до її творчості, за позитивом і веселощами вам туди. Позитивні емоції це добре, але це ефект (і він потрібен, він спрощує процес навчання), але йдемо то ми за ефективністю, а це те що залишиться з вами, коли ефект розвіється. «Тренер все доступно пояснив» - кому доступно? Що пояснив? Що одному доступно, інакше довіку не дійде.

«Раніше ніколи не малювала. За два дні інструктор поставив мені руку, навчив малювати вензелі, ромашки, метелики...»

«Була на семінарі з бізнес-планування. Стала вести денний бюджет. Грошей більше не стало, але тепер хоч розумію де вони».

Це приклади хороших відгуків, з них зрозуміло, що люди для себе винесли і, головне, донесли до практичного застосування.

4. Маркетингові прийоми

«Залишилося два місця», «два за ціною одного» і т.д. це маркетингова стратегія, яка так і називається «ефект натовпу». Звичайно ж, потім зал переповнений і учасників багато, але половина не розуміє, навіщо сюди прийшла. Вибираючи навчання, орієнтуйтеся на свої особисті потреби і цілі. Отримані вами знання або навички повинні наблизити вас до ваших цілей (пройшла навчання з бізнес планування, тому що хочу свій салон краси) або хоча б спростити вам життя (раніше нарощувала нігті 3 години, тепер півтори, тому що «без опила»).

Від ефекту до ефективності. Або як обрати собі навчання (на правах реклами), фото-4

5. Пробник!

Пробник це теж винахід маркетологів, але більш практичне. Не втрачайте можливості безкоштовно побачити тренера в роботі. Безкоштовні ознайомчі семінари, майстер-класи в рамках виставок і конференцій, просто пілотне проведення годинного навчання для вас. Це дасть вам можливість побачити особистість тренера і зрозуміти підходить він вам чи ні, чи зможете ви сприймати від нього інформацію. Іноді навчання виявляється неефективним лише по тому, що тренер холерик і розмовляє швидко, а учасник флегматик і засвоює повільно, але надійно.

І найголовніше, пам'ятайте, що будь-яке навчання має сенс лише тоді, коли ви самі прикладаєте зусилля і дієте. Ні гроші, ні витрачений час і ніяка харизма тренера не зрушать вас з місця, поки ви самі цього не зробите!!!!

Автор: Савицька Ніна – керівник предствництва Школи нігтьового дизайну Катерини Мірошніченко.

Ознайомитись з сайтом ви можете ТУТ.

Ми в Іnstagram: emischool_chernovcy

E-mail: [email protected]

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#майстер #тренер #поради
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...