
17:25, 16 березня 2020 р.
Чернівціводоканал перейшов на дистанційне обслуговування споживачів

Задля недопущення розповсюдження коронавірусної інфекції КП «Чернівціводоканал» до 03.04.2020 р. вводить обмежувальні заходи у формі дистанційного зв’язку в роботі зі споживачами.
Про це повідомляє пресслужба Чернівецької міської ради.
Прийом документів для виготовлення технічних умов на приєднання до централізованих мереж водопостачання та водовідведення буде здійснюватись тільки в електронному вигляді ([email protected]). Консультаційні послуги здійснюватимуться за № тел. (0372) 54-75-21.
Погодження робочих проєктів не здійснюватиметься.
Консультація щодо укладення договорів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення здійснюватиметься за № тел. (0372) 54-74-66 з 8:30 год. до 17:15 год. Відскановані копії документів (згідно переліку в заяві) договору просимо надавати на електронну адресу договірного відділу [email protected].
Особистий прийом громадян начальником підприємства, заступниками начальника підприємства та головним інженером не здійснюватиметься.
Споживачів послуг просять з особистими зверненнями та за консультаціями з будь-яких питань звертатись за телефонами 54-46-01, 050-434-27-41(приймальня); 050-488-98-11 (канцелярія), 54-73-54 (аварійно-диспетчерська служба) та на офіційну електронну адресу підприємства [email protected].
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що припиняють роботу заклади громадського харчування у Чернівцях. Прочитати про це можна ТУТ.
Стали свідком надзвичайної події? - пишіть її нам!
Завантажуйте наш мобільний додаток для App Store або Google Play, а також слідкуйте за життям міста у соціальних мережах - Facebook, Instagram та Telegram.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:49
18:48
Вчора
14:53
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
08:26, 14 серпня
16
14:50, 4 серпня
Коментарі