• Головна
  • Як ефективно навчити бізнес користуватися ІТ технологіями?
Новини компаній
13:52, 3 жовтня 2020 р.

Як ефективно навчити бізнес користуватися ІТ технологіями?

Новини компаній

Ефекти навчання для бізнес-користувачів залежать від форми, обсягу та постачальника набагато більшою мірою, ніж у випадку суто технічного навчання. Спектр навчальних курсів для кінцевих користувачів ІТ рішень дуже широкий. Ця група включає курси тестування у Львові з використання комп'ютерів та офісних додатків, а також системи класу ERP та спеціалізовані інструменти, що підтримують сфери, специфічні для бізнес-профілю компанії. Хоча ІТ засоби часто дуже різні, загальні принципи організації навчання подібні.

Графік, обсяг, компетенції

Початком будь-якої навчальної програми має бути вивчення освітніх потреб та цілей. На цій основі слід створити детальний обсяг проекту та графік навчання, що дозволять досягти передбачених цілей. Кожен навчальний процес повинен починатися з вивчення бізнес-процесів, з визначення вимог до компетенції, що очікуються для реалізації цих процесів, з вивчення розривів у компетентності окремих учасників цих процесів і, як результат, з проектування освітніх процесів, які повинні стати основою для подальшої логістичної діяльності та впровадження тренінгів.

Наступний етап - реалізований на основі співпраці між відділом кадрів та підрозділами, відповідальними за ІТ середовище - це має бути встановлення початкового обсягу навчання. Однак остаточний обсяг навчання повинен визначатися із залученням керівництва до підрозділів бізнесу, а також вибраних учасників курсу. Потенційні учасники тренінгу також повинні бути залучені до переговорів із постачальниками тренінгів. Цей підхід дозволяє наблизити умови навчання та програму до потреб бізнесу, також самих користувачів ІТ технологій.

Сам тренінг - особливо на межі ІТ та бізнесу - також повинен включати якомога більше працівників. Де б не з’явилися додаткові знання в результаті навчання, добре включати всіх осіб, які можуть ними скористатися. Така ситуація може трапитися під час гри стратегії навчання ITIL, коли учасники міняються обов'язками. В результаті цього досвіду обидві сторони виявляють, у чому полягає робота колег - вони починають розуміти та цінувати роботу інших людей компанії. Люди з відділу кадрів також можуть зробити багато корисних висновків із такого навчання.

Варто також пам'ятати про звільнення працівників від інших обов'язків на час навчання. У другій половині дня та у вихідні дні доступність знань та рівень прихильності працівників суттєво зменшується. Більш тривалі курси слід розділити на низку навчальних занять, які розподіляються з часом.

0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...