Фокстрот покаже інноваційний формат магазину та подарує сучасну техніку

«Хвиля» перезавантаження всеукраїнської мережі, яка минулого року розпочала глобальне оновлення, дійшла до Чернівців. В останній вікенд жовтня відбудеться святкове відкриття нового магазину Фокстрот у ТРЦ Депот (вул. Головна, 265): з крутезними подарунками, знижками до 55% і звісно – дотриманням усіх карантинних рекомендацій.
Чим же незвичайний новий Фокстрот? По-перше – форматом. На торговій площі близько 1000 квадратних метрів проведено повний рестайлінг, значно покращено зонування простору, навігацію, розміщення товарних рядів і полиць. Зайшовши до магазину, можна одразу визначитися, куди прямувати за вибором конкретної категорії товару.
«Серцем» торгової зали є білий «хаб», який поєднав у собі зону видачі інтернет-замовлень з foxtrot.ua, робоче місце адміністрації, зону налаштувань, оплати й перевірки техніки. Поблизу комфортної кредитної зони розміщена лаунж-зона, де покупці можуть зарядити електронні гаджети, пригоститися кавою, наймолодші покупці – захопитися малюванням.

По-друге, розширено асортимент товарів, зокрема. В категорії смартфонів та планшетів вперше тут представлена бренд-зона продукції Apple, Huawei, Oppo, оновлені викладки ТМ Samsung, Lenovo. Представлено новинки й популярні товари в категорії електротранспорту, дрібної та великої побутової техніки. Неможливо пройти повз яскраву зону із телевізорами, асортимент яких наповнений з 32-ї і аж до 65-ї діагоналі.
І найголовніше: для тих покупців, хто любить подарунки і несподівані сюрпризи, Фокстрот проведе святковий розіграш трьох комплектів техніки, в який увійшли 43-дюймовий смарт-телевізор, колонки, зволожувач повітря і робот-пилосос. Щоб стати учасником лотереї, необхідно придбати техніку у цьому Фокстрот у період з 23 до 25 жовтня на суму від 1499 грн. у дні відкриття та зареєструватися у розіграші.
Також у програмі: конкурси та вигідні знижки на побутову та електронну техніку. Для жителів міста доступна послуга безкоштовної доставки товару день-у-день.
Як відомо, минулого року всеукраїнська мережа Фокстрот оголосила про повне перезавантаження бренду, якк торкнулася всіх напрямків розвитку, в тому числі появи милої лисички Фоксі, оновлення магазинів, сервісу Найс Прайс. Станом на сьогодні проведено понад 35 реформатів магазинів.