• Головна
  • На Тернопільщині дитина потрапила до лікарні через передозування "Лазолваном"
інцидент
11:06, 18 лютого 2021 р.
Надійне джерело

На Тернопільщині дитина потрапила до лікарні через передозування "Лазолваном"

інцидент
фото з відкритих джерел

фото з відкритих джерел

У Тернопільській області п'ятирічного хлопчика медики швидкої госпіталізували до лікарні через передозування ліками, пише 0372.ua.

Нагадуємо, ми писали раніше, що На Буковині автобус з пасажирами застряг на складному підйомі: витягувала спецтехніка

16 лютого о 23.10 районна бригада швидкої виїжджала у м. Ланівці до 5-річного пацієнта. За словами матері, хлопчикові стало погано від передозування «Лазолваном». Про це повідомляє сайт міста Тернополя.

Зазначається, що дитина випила близько 100 мл солодкого сиропу. Жодних ознак отруєння у хлопчика не було, але мама завбачливо вирішила перестрахуватися від небажаних наслідків, тож викликала швидку.

Як повідомляє Михайло Джус, генеральний директор Центру ЕМД Тернопільщини, маленького пацієнта госпіталізували у Лановецьку райлікарню, щоб певний час він перебував під пильним наглядом лікарів.

Читайте такожУ Чернівцях відновили теплопостачання у дитячому протитуберкульозному санаторії

Батьки були п'яні: у Чернівцях забрали до лікарні двомісячне немовля

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#дитина #передозування ліками
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...