світло
11:03, 28 березня 2022 р.
Надійне джерело
Про планові роботи у мережах споживачі можуть дізнатися на сайті Обленерго
світло
АТ «Чернівціобленерго» продовжує працювати у штатному режимі та вже відновили планові роботи, які були скасовані 24 лютого.
Тобто, тепер ми повернули у свій робочий графік завдання з капітального будівництва високовольтних мереж та роботи у розподільних мережах 0,4-10 кВ. Про планові роботи в електромережах споживачі можуть дізнатися на офіційному сайті Обленерго у рубриці Відключення. Крім того наголошуємо, як і раніше оперативно-виїзні бригади працюють 24/7, щоб швидко та ефективно виконувати ремонтно-відновлювальні роботи при аварійних ситуаціях в електромережах краю.
Чи замінюємо лічильники?
Так. Лічильники, термін придатності яких вже закінчився, не придатні до роботи прилади обліку (наприклад лічильник зупинився, працює не коректно тощо) чи якщо з інших причин електролічильники у побутових споживачів підлягають заміні, – ми здійснюємо такі роботи. Щоправда, якщо споживач за власним бажанням планує замінити лічильник, йому потрібно самотужки придбати прилад обліку. Ми безкоштовно проведемо вхідний контроль і параметризацію придбаного лічильника, відтак прилад обліку буде встановлений в оселі споживача.
Чи працюють контролери?
Контролери відвідують споживачів для фіксації показників індивідуальних лічильників і надалі продовжують виконувати свої обов’язки. Оскільки це важливе питання коректного відображення рівня споживання електроенергії, у якому зацікавлені передусім споживачі. Якщо контролер не зафіксує показник, а споживач вчасно не повідомить його у дні прийому (два останні - три перші дні місяця), тоді система автоматично нарахує середній обсяг споживання у цьому домогосподарстві за аналогічний місяць у минулому році. Зазначимо, що минулого року лютий-березень були холодніші, ніж цього року, тож і споживання торік було більшим.
Зауважте, що усі споживачі мають знати контролерів, які закріплені за їхніми адресами. Наразі ніяких змін, ротацій працівників не було і не планується. Тому просимо повідомляти показники лічильників своїм контролерам, коли вони запитують.
Чи відключають боржників?
У період дії воєнного стану споживачів, які не заплатили чи заплатили частково за спожиту електроенергію, не відключають. Винятки становлять лише очевидні факти розкрадання електроенергії – за такі порушення відключення споживачів неминучі.
Проте, наполегливо просимо споживачів, які не покидали свої домівки і продовжують споживати електроенергію, за можливості сплачувати за комунальні послуги у повному обсязі. Цим ви не будете наживати собі борги, підтримаєте життєдіяльність міста й області та економіку країни у такий складний час.
Чи працює Call-центр?
Call-центр Обленерго не припиняв роботу. Сервіс працював і продовжує інформувати споживачів та приймати заявки цілодобово, без вихідних:
(0372) 58-49-80.
Читайте також: На Буковині обговорили особливості державної реєстрації малюків, народжених від сурогатних матерів
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:05
Вчора
12:09
Вчора
Спецтема
Оголошення
live comments feed...
Коментарі