• Головна
  • Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду
13:11, 28 вересня 2022 р.

Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду

Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду

Маєте невідповідність у показниках за воду у платіжці та на лічильнику? Працівники з Центру обслуговування споживачів Чернівціводоканалу можуть допомогти.

Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду? Для цього потрібно щомісяця подавати свій показник. Робити це треба до 30/31 числа, найзручніше через чат-боти:

Також можна передати показники, зателефонувавши на Гарячу лінію 50-92-60, 50-92-61 або (099) 152-58-58. 

Підписуйтеся на наші оновлення у Viber (новини Чернівців)

Слідкуйте за нами в Instagram

Та телеграм: https://t.me/news0372

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Чернівці #новини Чернівців #Чернівецька область #вода #водопостачання #водоканал #лічильники
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...