13:11, 28 вересня 2022 р.
Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду
Маєте невідповідність у показниках за воду у платіжці та на лічильнику? Працівники з Центру обслуговування споживачів Чернівціводоканалу можуть допомогти.
Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду? Для цього потрібно щомісяця подавати свій показник. Робити це треба до 30/31 числа, найзручніше через чат-боти:
Також можна передати показники, зателефонувавши на Гарячу лінію 50-92-60, 50-92-61 або (099) 152-58-58.
Підписуйтеся на наші оновлення у Viber (новини Чернівців)
Слідкуйте за нами в Instagram
Та телеграм: https://t.me/news0372
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Великодній презент для всіх українців: у кіно стартує сімейна комедія “Крашанка” з улюбленими акторами
Новини компаній
17:00
Вчора
15:20
Вчора
15:00
Вчора
Оголошення
00:00, 2 квітня
00:00, 11 квітня
13:17, 19 квітня
00:00, 1 квітня
00:00, 8 квітня
live comments feed...