
13:11, 28 вересня 2022 р.
Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду

Маєте невідповідність у показниках за воду у платіжці та на лічильнику? Працівники з Центру обслуговування споживачів Чернівціводоканалу можуть допомогти.
Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду? Для цього потрібно щомісяця подавати свій показник. Робити це треба до 30/31 числа, найзручніше через чат-боти:
Також можна передати показники, зателефонувавши на Гарячу лінію 50-92-60, 50-92-61 або (099) 152-58-58.
Підписуйтеся на наші оновлення у Viber (новини Чернівців)
Слідкуйте за нами в Instagram
Та телеграм: https://t.me/news0372
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
19:56
Вчора
19:21
Вчора
17:57
Вчора
13:42
Вчора
12:30
Вчора
11:22
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
13:36, Вчора
26
16:01, 26 червня
21:53, 26 червня
4
live comments feed...
Коментарі