
13:11, 28 вересня 2022 р.
Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду

Маєте невідповідність у показниках за воду у платіжці та на лічильнику? Працівники з Центру обслуговування споживачів Чернівціводоканалу можуть допомогти.
Що робити, якщо у платіжці та на лічильнику різні показники за воду? Для цього потрібно щомісяця подавати свій показник. Робити це треба до 30/31 числа, найзручніше через чат-боти:
Також можна передати показники, зателефонувавши на Гарячу лінію 50-92-60, 50-92-61 або (099) 152-58-58.
Підписуйтеся на наші оновлення у Viber (новини Чернівців)
Слідкуйте за нами в Instagram
Та телеграм: https://t.me/news0372
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:25
Вчора
09:22
Вчора
18:23
25 жовтня
15:16
25 жовтня
09:10
25 жовтня
18:07
24 жовтня
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
00:00, 17 березня
13:25, 22 жовтня
13:27, 22 жовтня
Коментарі