• Головна
  • Куди звертатися чернівчанам, якщо немає світла: корисні контакти та сервіси
13:36, 4 червня

Куди звертатися чернівчанам, якщо немає світла: корисні контакти та сервіси

СТАТТІ
Фото: 0372

Фото: 0372

У випадку зникнення електроенергії або виникнення проблем з її постачанням мешканцям Чернівців важливо знати, куди звертатися для отримання оперативної інформації чи подання звернень.

Журналісти видання 0372 зібрали для вас усі необхідні контакти.

Ще не підписані на наш Telegram канал? Зробіть це зараз

Проблеми з електропостачанням

Якщо у будинку зникло світло, ТОВ "ЧОЕК" не займається технічним обслуговуванням мереж, лічильників, відключенням/підключенням споживачів, складанням графіків відключень. Дані функції покладені виключно на ОСР - АТ "Чернівціобленерго".

Тож, якщо у вас зникло світло, проблеми з напругою, звертайтесь до АТ "Чернівціобленерго".

Call-центр (цілодобово):

  • (0372) 584-980,
  • 099 2309900;
  • 067 2309900

Також, якщо світла немає в одній або кількох квартирах багатоповерхівки – треба звертатись до балансоутримувача (ЖБК, ОСББ, Управлінської компанії) цього будинку.

Після 18:00 та у вихідні мешканці багатоквартирних будинків можуть звертатись стосовно аварійних ситуацій у внутрішньобудинкових мережах до «АДС 0-80» за тел. 15-80; 0502221580.

Повідомлення про загрозу експлуатації електросистем

Якщо ви помітили обірвані дроти, пошкодження електрообладнання чи інші небезпечні ситуації, телефонуйте:

  • +38 (0372) 584-980

Інформація про планові або аварійні відключення

Оновлення про відключення електроенергії публікуються на офіційному сайті АТ "Чернівціобленерго":
https://oblenergo.cv.ua/shutdowns/

Онлайн-сервіси для споживачів

Для зручності користуйтеся електронними сервісами:

Подання заяв на перерахунок

У разі тривалого або необґрунтованого відключення електроенергії можна подати заяву на перерахунок. Звертайтеся:

  • (0372) 583-385 - Центр розгляду скарг

  • (0372) 58-88-85 - Call-центр
  • Через мобільний додаток "Energy online"

Нарахування за електроенергію базується на даних, які надає Чернівціобленерго. Коли споживачі порушують терміни подання показників згідно з Кодексом комерційного обліку, компанія змушена розраховувати споживання посередньо.

"Обленерго бере показники аналогічного періоду минулого року і на їх основі виставляє рахунок. Але це може кардинально відрізнятися від реального споживання", — пояснюють в організації.

Як виправити ситуацію

Скоригувати рахунок можна тільки після офіційного листа від Чернівціобленерго. Алгоритм дій такий:

  1. Звернутися до обленерго з фото показників лічильника
  2. Довести, що ваші дані відрізняються від розрахункових
  3. Отримати офіційний документ про перерахунок
  4. Передати його постачальнику електроенергії

Навіть рахунок, розрахований за середніми показниками, формально не вважається неправильним. Тому виправлення можливе виключно через офіційні процедури з Чернівціобленерго.

"Постачальник електроенергії не займається корекцією показників самостійно. Тільки на основі документів від обленерго можна внести зміни", — наголошують експерти.

Зміна постачальника електроенергії 

Споживач має право змінити постачальника електроенергії. Для цього необхідно укласти договір з новим постачальником щонайменше за 21 день до зміни.

Читайте також: Як комфортно доїхати з Чернівців до Львова: поїзд, автобус чи авто

Ваш донат — це спосіб сказати "дякую" за якісний контент. Навіть невеликий внесок допоможе нам створювати ще більше корисних матеріалів. Підтримайте незалежну журналістику!
Якщо вам сподобалася ця стаття, підтримайте автора!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Чернівці #електроенергія #світло #відключення #контакти #Чернівціобленерго #ЧОЕК #аварія #перерахунок #споживач #енергопостачання
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...