
СТАТТІ
13:36, 4 червня
Куди звертатися чернівчанам, якщо немає світла: корисні контакти та сервіси
СТАТТІ

Фото: 0372
У випадку зникнення електроенергії або виникнення проблем з її постачанням мешканцям Чернівців важливо знати, куди звертатися для отримання оперативної інформації чи подання звернень.
Журналісти видання 0372 зібрали для вас усі необхідні контакти.
Ще не підписані на наш Telegram канал? Зробіть це зараз
Проблеми з електропостачанням
Якщо у вашому будинку зникло світло або ви стали свідком аварійної ситуації, звертайтеся:
- Call-центр АТ "Чернівціобленерго": (0372) 584-980; (099) 230-99-00; (067) 230-99-00
Call-центр ТОВ "ЧОЕК": (0372) 588-885
Телефони районних електромереж (РЕМ): 050 434 16 34, 050 434 20 80
Повідомлення про загрозу експлуатації електросистем
Якщо ви помітили обірвані дроти, пошкодження електрообладнання чи інші небезпечні ситуації, телефонуйте:
+38 (0372) 584-980
Інформація про планові або аварійні відключення
Оновлення про відключення електроенергії публікуються на офіційному сайті АТ "Чернівціобленерго":
https://oblenergo.cv.ua/shutdowns/
Онлайн-сервіси для споживачів
Для зручності користуйтеся електронними сервісами:
Кабінет споживача: energy.cv.ua/uk/customer/login
Фейсбук-сторінка: https://www.facebook.com/oblenergocv#
Telegram-бот: t.me/oblcv_bot
Email для передачі показників: [email protected]
Надіслати SMS можна на короткий номер: 20300
Мобільний додаток: eSvitlo.cv, Чернівці Енерго.
Подання заяв на перерахунок
У разі тривалого або необґрунтованого відключення електроенергії можна подати заяву на перерахунок. Звертайтеся:
Гаряча лінія: +38 (0372) 583-385, +38 (0372) 588-885
Через мобільний додаток "Energy online"
Проте варто знати: відповідь буде стандартною. Всіх споживачів направлятимуть до Чернівціобленерго для подання фото лічильника та доведення правильності показників.
Нарахування за електроенергію базується на даних, які надає Чернівціобленерго. Коли споживачі порушують терміни подання показників згідно з Кодексом комерційного обліку, компанія змушена розраховувати споживання посередньо.
"Обленерго бере показники аналогічного періоду минулого року і на їх основі виставляє рахунок. Але це може кардинально відрізнятися від реального споживання", — пояснюють в організації.
Як виправити ситуацію
Скоригувати рахунок можна тільки після офіційного листа від Чернівціобленерго. Алгоритм дій такий:
- Звернутися до обленерго з фото показників лічильника
- Довести, що ваші дані відрізняються від розрахункових
- Отримати офіційний документ про перерахунок
- Передати його постачальнику електроенергії
Навіть рахунок, розрахований за середніми показниками, формально не вважається неправильним. Тому виправлення можливе виключно через офіційні процедури з Чернівціобленерго.
"Постачальник електроенергії не займається корекцією показників самостійно. Тільки на основі документів від обленерго можна внести зміни", — наголошують експерти.
Зміна постачальника електроенергії
Споживач має право змінити постачальника електроенергії. Для цього необхідно укласти договір з новим постачальником щонайменше за 21 день до зміни.
Читайте також: Як комфортно доїхати з Чернівців до Львова: поїзд, автобус чи авто
Ваш донат — це спосіб сказати "дякую" за якісний контент. Навіть невеликий внесок допоможе нам створювати ще більше корисних матеріалів. Підтримайте незалежну журналістику!
Якщо вам сподобалася ця стаття, підтримайте автора!
Зробити донат: https://base.monobank.ua/k3zNQFx5PN8JK#donate
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:20
Вчора
16:46
Вчора
16:00
Вчора
14:30
Вчора
14:27
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
17:37, 3 червня
17:37, 3 червня
17:37, 3 червня
00:00, 17 березня
17:37, 3 червня
live comments feed...
Коментарі