Рекламна стаття

Рекламна стаття (контент-маркетинг) - це текст, який закликає формувати певний інтерес до продукту або послуги.

Важливо, що матеріал не обов'язково повинен вихваляти товар та закликати до покупки. Головна мета рекламного тексту - саме формування певного інтересу. І якщо інтерес у користувача є, він сам прийме рішення про покупку.

Як працює контент-маркетинг

1. Cтимулювання продажів

Коли на ринку з'являється новий продукт або послуга — користувач не знає як ними користуватися і чим саме можуть бути корисні ці новинки. Завдання рекламної статті якраз і полягає в поясненні конкретної користі. Це може бути:
Покрокова інструкція із застосування — якщо ви випустили продукт з практичним застосуванням;
Презентація кінцевого результату після використання
Формування нового образу особистості — якщо ви пов'язані з індустрією краси

2. Збільшення популярності ресурсу

Новий веб-сайт не з'явиться в ТОПі просто так. Для цього потрібна певна репутація у пошукової системи. Ми готові поділитися нашою репутацією і зняти тег "nofollow".
Взаємодія зі ЗМІ та публікація статей має накопичувальний ефект. Про вас пишуть — про вас говорять — з вами хочуть працювати. Більше публікацій — більше руху навколо компанії

Люди не купують товари — вони купують спосіб життя.

Вартість розміщення

Вартість вказана за розміщення на одному сайті. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах.

Ми розповімо про вас на нашому сайті/
Вартість/
Опис послуги/
Редакційний "ТОП"
1 950,00 UAH
У ТОП потрапляють найважливіші та найгарячіші новини міста у обмеженій кількості. Вихід новини без атрибуту rel="nofollow sponsored".
Редакційна "Стрічка"
1 450,00 UAH
Вихід новини у редакційній Стрічці без атрибуту rel="nofollow sponsored". Новина з'являється в "Стрічка 1" і оминаючи ТОП новин опускається нижче у "Стрічка 2".
Вихід у блоці "Новини компаній"
1 350,00 UAH
Блок знаходиться на "Головній" та в розділі "Новини". Вихід новини у блоці "Новини компаній" без атрибуту rel="nofollow sponsored".
Редакційний "ТОП" (посилання з атрибутом rel="nofollow sponsored")
1 400,00 UAH
Вихід новини у редакційному ТОПі. Посилання закриті.
Редакційна "Стрічка" (посилання з атрибутом rel="nofollow sponsored")
1 200,00 UAH
Вихід новини в редакційній Стрічці. Посилання закриті.
Вихід у блоці "Новини компаній" (посилання з атрибутом rel="nofollow sponsored")
800,00 UAH
Вихід новини у блоці "Новини компаній". Посилання закриті.
Дублювання в мобільних додатках iOS та Android
500,00 UAH
Новина дублюється в наш мобільний додаток для iOS та Android.
Закріплення новини у ТОП-5 на 24 години
500,00 UAH
Новина закріплюється у "ТОП 5" на 24 години у десктопній та мобільній версіях сайту.
Заміна плашки "Новини компаній"
300,00 UAH
Заміна плашки у статті на: PR, Партнерський матеріал, Промо або Прес-реліз
Націнка за 4 та більше посилань або за різні домени
500,00 UAH
Націнка за статтю при наявності більше трьох посилань чи за рекламування різних доменів. За кожен випадок націнка 500 грн.
Націнка за статтю довжиною понад 3000 символів
500,00 UAH
Націнка за статтю, довжина якої перевищує 3000 символів без урахування пробілів.
Всього:

Вартість послуг журналістів сайту

Вартість розміщення політичної реклами - за запитом. Ви можете розмістити рекламні статті на декількох сайтах нашої мережі.

1. Ціна за написання тексту (до 3000 символів). Клієнт дає ввідні дані, журналіст обробляє і робить новину, в разі питань дзвонить клієнтові. Вартість 1500 грн. Приклад тут, тут і тут.  
2. Редакційний спецпроект. Виїзд і розробка матеріалу, огляд виробництва, фото та текст до 3000 символів. Вартість від 2000 грн. (більше 2 годин +500 грн за кожну годину). 
3. Інтервʼю. Розробка питань, виїзд, спілкування і розшифровка. Вартість 2500 грн. без виїзду (з виїздом 3500 грн.). Приклад за посиланням.

Банерна реклама
Довідник підприємств
Рекламні статті
Спецпроекти
Соціальні мережі
Нативна реклама
Пакет Platinum в довіднику