Топ експертів нашого міста

Сортувати:
Спеціаліст
Ольга Гончаренко
Активність: 7 жовт. 2020 р.
Написано у "Буріння свердловин (скважин) Копаємо криниці буровою машиною в Чернівцях":
Підписатися
Новачок
Ірина
Активність: 18 серп. 2020 р.
Написано у "Криївка у ставка, відпочинок у Карпатах, гостьовий будиночок Берегомет":
Підписатися
Новачок
Ilona Klevets
Активність: 29 лип. 2019 р.
Написано у "Lift-truck, продаж, оренда, сервісне обслуговування спецтехніки в Чернівцях":
Підписатися
Новачок
Активність: 18 бер. 2020 р.
Написано у "Aqua Nice – доставка питної води":
Підписатися
Новачок
[email protected]
Активність: 6 черв. 2019 р.
Написано у "Каменецька Х.Д., адвокат":
Підписатися
Новачок
Енні
Активність: 6 черв. 2019 р.
Написано у " Пасажирські перевезення ТДВ "Денисівка"":
Просто жахливе ставлення і відношення до пасажирів. Мала необережність їхати автобусом даного перевізника з Києва 02.06.19.(автобус СЕ 8842 ВК, який їхав за маршрутом Харків-Сучава). Не буду придиратися до зовнішнього виглялу водіїв, до самого водіння та не зрозумілих зупинок посеред траси, це ще можна якось зрозуміти. Але найгірше те, що зупившись близько 5 год. ранку на звичайній зупинці (не на автовокзалі) у м. Кам'янець-Подільський водії сказали, щоб усі пасажири вийшли, пояснивши, що далі поїдемо іншим автобусом. Нас залишилося 8 пасажирів, які їхали у напрямку Чернівців. Сонна, так як мене розбудили, я не одразу зрозуміла що сталося. Десь за хвилин 15 під'їхав автобус сполученням Київ-Чернівці, теж перевізника "Денисівка" (номерний знак не запам'ятала, на лобовому склі напис "Гелік") і водії нашого автобусу стали домовлятися з своїми колегами про те, щоб ті забрали пасажирів. Вони погодилися, але відповідь мене вразила: "У нас місць немає, стоячи поїдуть". У обуренні я звернулася до водіїв із з'ясуванням причини пересадки і відповідь була геніальною: "Ми взяли замовлення звідси, з Кам'янця-Подільського, нам в гаражі сказали так зробити! Ми ж не будемо їхати у Чернівці і там 8 год. чекати." На мої зауваження, що я заплатила і чому маю їхати стоячи відповіли, що то всього 1,5 год.!!!! Ні вибачення, ні спроби вирішити ситуацію по іншому не було. І це міжнародний рейс Харків-Сучава, квиток з Києва до Чернівців коштував 410 грн. Вбиває такий сервіс і байдужість оточення, бо окрім мене ніхто! з інших пасажирів жодного зауваження не зробив. Жалкую про те, що не зреагувала одразу та не викликала поліцію. Настрій і самопочуття зіпсовані на цілий день. З таким відношенням до своїх обов'язків, нам завжди буде винен хтось інший! Ще зрозуміла, що для даного перевізника, така рокировка є нормальною, бо у іншому автобусі в салоні навіть є табуретки для таких "переселенців". Просто "шикарний" сервіс. Хочеться хоча б елементарних вибачень від перевізника і пояснення ситуації, бо у мене логічного пояснення цьому немає. Як можна так безвідповідально відноситися до своєї роботи і до людей взагалі. Дійсно забуваємо, що відповідальність починається з кожного з нас.
Підписатися
Новачок
Новачок
Klavdiа
Активність: 17 лип. 2020 р.
Написано у "":
Підписатися
Новачок
Сніжана
Активність: 6 лип. 2020 р.
Написано у "Synevo (Сінево), медична лабораторія":
Підписатися
Новачок
barbos1
Активність: 7 квіт. 2020 р.
Написано у "Barbos.com.ua інтернет-магазин зоотоварів":
Підписатися
Новачок
Анастасия Стратулат
Активність: 10 бер. 2020 р.
Написано у "Центр естетичної медицини "Грація", м.Чернівці":
Підписатися
Новачок
СТО Альбатрос
Активність: 4 груд. 2019 р.
Написано у "Смотрич, центр правового захисту":
Підписатися
Новачок
Danna.mam
Активність: 19 лист. 2019 р.
Написано у "Медичний центр "БазисМед", УЗД, гінекологія, лікування варикозу":
Підписатися
Новачок
bebe13
Активність: 11 серп. 2019 р.
Написано у "Футбольна академія "Смартбол" для дітей від 2 років":
Підписатися