• Головна
  • Михайлішин на вибори витратив 87 тисяч гривень, Каспрук - 74 тисячі
12:05, 16 листопада 2015 р.

Михайлішин на вибори витратив 87 тисяч гривень, Каспрук - 74 тисячі

Два кандидати-переможці першого туру виборів посаду міського голови Чернівців Віталій Михайлішин та Олексій Каспрук витратили на кампанію більше 150 тисяч гривень. Це дані проміжних фінансових звітів, які подали ці кандидати. Про це повідомляє «Букінфо».

Кандидати до 9 листопада зобов`язані були прозвітувати про надходження та використання коштів виборчих фондів. ГМ "Опора" проаналізувала ці звіти. Відповідно до аналізу проміжних фінансових звітів виборчі фонди кандидатів складалися з добровільних внесків фізичних осіб. Найбільша кількість коштів пішла на агітацію в ЗМІ. 

 Кандидат в мери від політичної партії «Рідне місто» Віталій Михайлішин прозвітував про виборчий фонд у розмірі 150 тисяч гривень. На рахунок виборчого фонду вище зазнаного кандидата перерахували по 13 300 гривень Тетяна Бешлей, Валерій Найдиш, Володимир Кедь, Марія Іваню, Тарас Татарин, Віктор Молодий, Наталія Ходоровська, Дмитро Паладян, Ірина Зрибнєва, Валерій Настатійчук та Вадим Колегай. Василь Продан зробимв добровільний внесок у розмірі 3 700 гривень.

  З цих 150 тисяч гривень понад 60 тисяч було сплачено за ефірний час у засобах масової інформації (49 572 грн. – на телебаченні, 11 030 – на радіо). На виготовлення відеозаписів пішло 19 тисяч гривень. Інші витрати передвиборчої агітації становили 6 552 гривень. Близько 40 тисяч грн. за агітацію виплатили Чернівецькій обласній державній телерадіокомпанії, понад 33 тисяч грн. сплатили ТОВ «Чернівецький промінь» та по більше 6 тисяч грн. ТОВ «Буковинська хвиля» і ПП Олег Питка. На рахунку виборчого фонду є ще 63 845 грн.

Виборчий фонд само висуванця Олексія Каспрука склав 82 200 гривень. Він теж складався із добровільних надходжень. Зокрема, по 13 700 гривень надали Руслан Маркович, Ліна Бурдейна, Олексій Герасименко, Андрій Наливайко, Ігор Гулега, Наталя Сивицька. Всі витрачені кошти пішли на агітацію в засобах масової інформації (73 362 грн.). З них на оплату ефірного часу на телебаченні кандидат витратив понад 63 тисячі грн., на публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ пішло 9 600 грн. Зокрема, міська телерадіокомпанія «Чернівці» отримала за агітацію 38 880 грн., ТРК «ТВА» - 15 840 грн., ТОВ Редакція газети «Молодий Буковинець» - 9 600 грн. та Чернівецька обласна державна телерадіокомпанія – 9 042 грн. На рахунку виборчого фонду кандидата залишилося ще 8 838 гривень.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#опора #виборчий фонд #другий тур виборів #каспрук
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...